ثبت بیش از ۱۰۰۰ نظر مردمی طی یکماه در اتوبوسرانی تهران
مدیر روابط عمومی شرکت واحد اعلام کرد: از ۱۷ آبان تا ۱۷ آذر حدود ۱۱۷۱ نظر مردمی در سامانه اتوبوسرانی ثبت شده که نشاندهنده مشارکت بیسابقه شهروندان است.

مشارکت بیسابقه شهروندان در نظرسنجی اتوبوسرانی تهران
طی یک ماه گذشته از ۱۷ آبان تا ۱۷ آذر سال جاری، ۱۱۷۱ نظر مردمی در سامانه اتوبوسرانی تهران ثبت شده که نشاندهنده مشارکت بیسابقه شهروندان است. این مشارکت گسترده پس از نصب رمزینه پاسخ سریع (QR_code) در داخل ناوگان اتوبوسرانی تهران صورت گرفته و علاوه بر رشد مشارکت عمومی، بهبود کیفیت حملونقل شهری نیز از نگاه شهروندان قابل مشاهده است.
- ۶۴.۸ درصد مشارکتکنندگان مرد و ۳۵.۲ درصد زن بودهاند
- میانگین رضایت مردمی در چهار شاخص اصلی بین ۳.۲۵ تا ۳.۶ از ۵ ثبت شده
- حدود ۷۳ درصد از ارسالکنندگان علاوه بر نظرسنجی، توضیحات تکمیلی ارائه دادهاند
- موضوعات مطرحشده شامل رفتار رانندگان، کیفیت ناوگان و زمانبندی است
- برنامه رسیدگی فوری برای خطوط پرتردد در دستور کار قرار گرفته
"همراهی مردم به ما نشان میدهد که ارتقای ناوگان یک مطالبه عمومی است" "شهروندان نسبت به نوسازی ناوگان در خطوط منتهی به مرکز شهر با اتوبوسهای برقی رضایت دارند"
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با جدیت پیگیر رسیدگی به موارد اعلامشده از سوی شهروندان بوده و امیدوار است شهروندان همچنان با ارسال نظرات خود در بهبود کیفیت خدمات همراهی کنند.




