ماموریت محوری اساس حرکت دستگاه تعلیم و تربیت است
مشاور وزیر آموزش و پرورش در نشست با کارکنان اداری مازندران بر سه محور مأموریتمحوری، مدیریت کارآمد و ارتقای کیفیت به عنوان اساس حرکت دستگاه تعلیم و تربیت تأکید کرد.

تاکید بر ماموریتمحوری در نظام آموزشی
علی باقرزاده، مشاور وزیر آموزش و پرورش، در نشست با کارکنان اداری استان مازندران بر سه محور اصلی شامل «مأموریتمحوری»، «مدیریت کارآمد» و «ارتقای کیفیت» به عنوان اساس حرکت دستگاه تعلیم و تربیت تأکید نمود. وی بر ضرورت تمرکز بر رسالت اصلی این سازمان و تحلیل دقیق ظرفیتها و چالشها اشاره کرد.
- برنامهریزی اصولی و اجرای دقیق مأموریتها برای کارآمدی بیشتر
- نقش مدیریت صحیح در انسجام سازمانی و هدایت روند آموزشی
- ضرورت همراهی و هماهنگی کارکنان برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت
- بررسی طرحهای کیفیتبخشی مانند «توانا» و «شمیم» در بازدید از ناحیه یک ساری
- احصای چالشها و تأکید بر راهکارهای اجرایی برای رفع آنها
«چشمانداز مشترک، آگاهی، انگیزه و همدلی جمعی شرط ارتقای عملکرد است» «تمرکز بر اهداف بنیادین آموزش و پرورش مسیر دستیابی به اهداف راهبردی را هموار میکند»
هدف از این بازدیدها تقویت روند ارتقای کیفیت آموزشی و بهبود مدیریت منابع انسانی در سطح نواحی آموزش و پرورش عنوان شده است.




