فعالان رسانه کتب حوزه خودشان را میخوانند؟ کتب هوش مصنوعی در صدر فروش
کارشناس فروشگاه خبرگزاری فارس میگوید: همکاران رسانهای کتابهای حوزه خودشان را بیشتر از سایر کتابها میخوانند و کتب هوش مصنوعی در صدر فروش قرار دارند.

کتابهای رسانه و هوش مصنوعی در صدر فروش
مهدی اردستانی، کارشناس فروشگاه خبرگزاری فارس، در گفتگو با مهر اعلام کرد که فعالان رسانهای عمدتاً کتابهای مرتبط با حوزه کاری خود را مطالعه میکنند. وی اشاره کرد که کتابهای هوش مصنوعی در حال حاضر پرفروشترین کتابهای این انتشارات هستند.
- فروشگاه فارس علاوه بر کتابهای انتشارات خود، کتابهای ۷۰ ناشر دیگر در حوزههای رسانه، علوم شناختی، هوش مصنوعی و سیاست خارجی را عرضه میکند
- کتابهای پرفروش شامل «روایتگری موثر»، «کد اقناع»، «پرامپتنویسی رسانهای» و «زیستگاه رسانه» هستند
- این فروشگاه به عنوان محفلی برای نشستهای رسانهای مورد استفاده قرار میگیرد
- فضای فروشگاه در اختیار تمام رسانهها و خبرگزاریهای همکار قرار دارد
اردستانی تأکید کرد: > "همکاران رسانهای کتابهای حوزه خودشان را بیشتر از سایر کتابها میخوانند. مشاهدات من نشان میدهد که کتب حوزه رسانه در میان خبرنگاران جزو اولویتهای خرید است."
این گزارش نشان میدهد که تقاضا برای کتابهای تخصصی رسانه و فناوریهای نوین مانند هوش مصنوعی در میان جامعه رسانهای ایران در حال افزایش است.




