سود بیش از ۹ همتی شهروندان تهرانی در خرید از بازارهای میوه و ترهبار
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران از سود حدود ۹ همتی شهروندان تهران در خرید از بازارها و میادین میوه و ترهبار در ۸ ماهه نخست امسال خبر داد که به دلیل اختلاف قیمت و راهاندازی زنجیره تأمین محقق شده است.

سود ۹ همتی تهرانیها از خرید میوه و ترهبار
طبق اعلام مهدی بختیاریزاده، مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران، شهروندان تهرانی در ۸ ماهه نخست سال ۱۴۰۴ بیش از ۹ همت (۹۴,۶۵۶ میلیارد ریال) از طریق خرید از بازارها و میادین میوه و ترهبار شهرداری صرفهجویی کردهاند. این موفقیت بزرگ نتیجه اختلاف قیمت قابل توجه محصولات در میادین نسبت به سطح شهر و همچنین راهاندازی زنجیره تأمین برخی محصولات در سازمان میادین است.
- دسترسی آسان شهروندان به محصولات با قیمت مناسب
- ثبات قیمتی در میادین despite نوسانات شدید در سطح شهر
- طرح زنجیره تأمین به عنوان یکی از بزرگترین موفقیتهای مدیریت شهری
- توسعه کمی بازارهای محلهای در ۳۵۲ محله پایتخت
- بهبود کیفی بازارهای موجود در برنامهریزیهای عمرانی
“اجرای طرح زنجیره تأمین در سازمان میادین یکی از بزرگترین موفقیتهای این دوره مدیریت شهری است.”
“مطالعات نشان میدهد با وجود نوسانات شدید قیمتی محصولات در سطح شهر اما سازمان میادین سعی کرده تا روال ثابتی را برای دسترسی آسان شهروندان ایجاد کند.”
این اقدامات نه تنها باعث صرفهجویی مالی قابل توجه برای شهروندان شده، بلکه دسترسی به محصولات غذایی را سادهتر و مقرونبهصرفهتر کرده است.


