افزایش سطح خدماترسانی میادین میوه تهران با افتتاح بازارهای جدید
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران از توسعه زیرساختها و افتتاح ۵ بازار جدید در مناطق مختلف پایتخت خبر داد. این اقدامات منجر به افزایش ۵۹۰۰ مترمربعی عرصه خدماترسانی و دسترسی آسانتر شهروندان شده است.

توسعه زیرساختهای میادین میوه و ترهبار تهران
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران از افتتاح ۵ بازار جدید در مناطق مختلف پایتخت خبر داده است. این اقدامات که همزمان با میلاد امیرالمؤمنین (ع) انجام شده، موجب افزایش ۵۹۰۰ مترمربعی سطح عرصه خدماترسانی این سازمان شده است. چهار بازار قدیمی که با مشکلات ساختاری مواجه بودند بازسازی شده و در محلات فاقد بازار نیز بازارهای جدیدی ایجاد شده است.
- افزایش ۱۵ درصدی مراجعه به میادین در شب یلدا نسبت به سال گذشته
- عرضه گوشت قرمز وارداتی با قیمتی ۴۰۰-۵۰۰ هزار تومان ارزانتر از بازار
- هدفگذاری کاهش ۳۰ درصدی قیمتها در کلیه کالاها
- دسترسی شهروندان به میادین در کمتر از ۵۰۰ متر پیمایش
- تمرکز بر بهبود معیشت مردم تهران و کیفیت محصولات
“هدف ما این است که مردم بتوانند با آرامش بیشتری خرید خود را در میادین انجام دهند.”
“تمام بستههای کالایی با محوریت توجه به معیشت مردم طراحی میشود.”
سازمان میادین میوه و ترهبار به نقطهای رسیده که میانگین دسترسی شهروندان تهرانی به اولین بازار به کمتر از ۵۰۰ متر رسیده که این یک رکورد قابل توجه برای شهروندان محسوب میشود.




