برند کفش استرالیایی به دلیل کمپین تبلیغاتی نامناسب با دختران کوچک در بیکینی مورد انتقاد قرار گرفت
یک برند محلی کفش در استرالیا پس از انتقادات شدید نسبت به کمپین تبلیغاتی خود که دختران خردسال را در لباس شنا نشان میداد، واکنش نشان داد. این کمپین با اعتراض والدین و اینفلوئنسرها مواجه شده است.

انتقادات گسترده به کمپین تبلیغاتی برند کفش
برند کفش Billini Shoes استرالیا با انتشار کمپین «مینی تابستان ۲۵» که در آن دختران خردسال (حدود ۷ ساله) در حال انجام فعالیتهای تابستانی با لباس شنا نشان داده شدهاند، با موجی از انتقادات روبرو شده است. این کمپین که هفته گذشته در پلتفرمهای رسانهای اجتماعی این برند منتشر شد، صحنههایی از دختران در حال خوردن بستنی، عکسبرداری سلفی و مطالعه کتاب را در حالی که بیکینی پوشیدهاند، به نمایش میگذارد.
- اینفلوئنسر beauty جیلی کلارک در تیکتاک این کمپین را "استراتژی بازاریابی مذموم" خواند و强调了 کرد که نمایش کودکان در چنین پوششی در فضای آنلاین با بزرگسالان متفاوت است.
 - بسیاری از والدین در نظرات، این اقدام را غیراخلاقی و نامناسب دانستهاند despite این که برند تأکید کرده مطابق قوانین ایمنی کودک استرالیا عمل شده است.
 - نکته قابل توجه این است که برند Billini لباس شنا تولید نمیکند و این سؤال مطرح شده که چرا برای تبلیغ کفش از چنین imageryای استفاده شده است.
 
جیلی کلارک در ویدیوی خود گفت: "به عنوان یک برند که حتی لباس شنا نمیفروشد، استفاده از این استراتژی بازاریابی برای سود مالی کاملاً غیرقابل قبول است."
یکی از کاربران نوشت: "قانونی بودن به معنای اخلاقی بودن نیست. اینترنت پر از بیماری است. این تبلیغات را حذف کنید."
برند Billini در پاسخ به این انتقادات اعلام کرده که "این موضوع را جدی گرفته و در حال بررسی imageryهای این کمپین برای اطمینان از انطباق با ارزشهای برند و انتظارات جامعه است."
