ESPN با بررسی واقعیتهای وحشیانه در اختلاف با YouTube TV مواجه شد
ESPN در حالی که اختلاف پخش با YouTube TV ادامه دارد، با بررسی واقعیتهای دقیق در مورد آمار بینندگان Monday Night Football مواجه شده است. این مناقشه باعث محرومیت میلیونها تماشاگر از برنامههای ورزشی شده است.

اختلاف ESPN و YouTube TV و تأثیر آن بر ورزش
شرکت ESPN در حالی که ادعا میکرد بازی Monday Night Football بین Cardinals و Cowboys با ۱۶.۲ میلیون بیننده دومین آمار بالای هفته نهم از سال ۲۰۱۱ بوده، با بررسیهای واقعبینانه مواجه شد. این در حالی است که بازی سال گذشته با حضور تیلور سوئیفت در حمایت از نامزدش تراویس کلس بیش از ۲۰.۶ میلیون بیننده داشت که کاهشی ۲۱ درصدی را نشان میدهد. اختلاف پخش بین ESPN (مالکیت دیزنی) و YouTube TV باعث محرومیت حدود ۱۰ میلیون مشتری از کانالهای ورزشی شده است.
- اختلاف بر سر قیمت باعث قطع پخش ESPN در YouTube TV شده است
- هواداران ورزش از بازیهای مهم دانشگاهی و Monday Night Football محروم شدهاند
- پت مکافی مجری ESPN از درخواستهای مداوم برای تبلیغ وبسایتها انتقاد کرد
- گزارشها حاکی از فاصله زیاد دو طرف در مذاکرات قیمتگذاری است
- خدمات جایگزین مانند DIRECTV و Sling TV برای تماشای ESPN پیشنهاد شدهاند
مکافی گفت: "همه از این موضوع خسته شدهاند... اگر در تلویزیون هستید، دست از گفتن به مردم برای رفتن به وبسایت بردارید."
وی افزود: "ما به یکدیگر نیاز داریم، به ویژه با شرایط فعلی ورزش. و ما در وسط این ماجرا هستیم."
این مناقشه نشاندهنده چالشهای صنعت پخش ورزشی در عصر دیجیتال و تأثیر مستقیم آن بر تجربه هواداران است.
