واکنش مشتریان تارگت به تزئینات کریسمس و دستور لبخند زدن کارکنان
مشتریان تارگت در تیک تاک از تزئینات کریسمس این فروشگاه انتقاد کردهاند در حالی که شرکت به کارکنان دستور داده برای افزایش فروش لبخند بزنند و با مشتریان صحبت کنند.

واکنش مشتریان به تزئینات کریسمس تارگت
مشتریان فروشگاه زنجیرهای تارگت در حال انتقاد از تزئینات کریسمس این فروشگاه در شبکه اجتماعی تیک تاک هستند. دیبی گارسیس، سازنده محتوا، با انتشار ویدیویی از محصولات کریسمس در فروشگاه محلی خود، بحثی را درباره "بیسلیقه بودن" این تزئینات به راه انداخت. بسیاری از کاربران با نظر او موافق بودند و تزئینات امسال را "ارزان و بیسلیقه" توصیف کردند. در مقابل، برخی دیگر از همکاری تارگت با طراح نیویورکی جان درین استقبال کردهاند.
- انتقادات گسترده از تزئینات کریسمس تارگت در تیک تاک
- برنامه "۱۰-۴" برای بهبود تجربه مشتریان
- کاهش فروش فیزیکی و افزایش فروش دیجیتال
- سرمایهگذاری ۴ میلیارد دلاری برای بهبود خدمات
- دستورالعملهای جدید برای تعامل کارکنان با مشتریان
"یا من پیر شدهام یا تزئینات تعطیلات تارگت بیسلیقهتر شدهاند" - دیبی گارسیس
"ما در حال ایجاد تنظیمات و اجرای روشهای جدید برای افزایش ارتباط در مهمترین زمان سال هستیم" - آدرین کوستانزو
این اقدامات در پاسخ به کاهش ۱.۹ درصدی فروش در سهماهه دوم ۲۰۲۵ انجام شدهاست.
