بودجهبندی بر خرید هدایای تعطیلات امسال تأثیرگذار است
بر اساس نظرسنجی جدید، خریداران در فصل تعطیلات بهدنبال خرید هوشمند هستند و نزدیک به یکچهارم آنان محدودیتهای مالی مشخصی تعیین کردهاند. بیش از یکسوم هزینه هدیه را با دیگران تقسیم میکنند و میلنیالها بیشترین تمایل را به این کار دارند.

تأثیر بودجهبندی بر خرید هدایای تعطیلات
بر اساس پژوهش جدیدی که توسط Talker Research برای AliExpress انجام شده، الگوهای خرید هدایای تعطیلات در حال تغییر به سمت مدیریت مالی هوشمند است. نظرسنجی از ۲۰۰۰ آمریکایی که به صورت آنلاین خرید میکنند نشان میدهد که نزدیک به یکچهارم (۲۴٪) از خریداران محدودیتهای هزینهای مشخصی برای خود تعیین کردهاند. بیش از یکسوم (۳۶٪) نیز هزینه حداقل یک هدیه را با دوست یا عضوی از خانواده تقسیم میکنند که این روند همکاری به آنان اجازه میدهد بودجه خود را گسترش دهند در حالی که حس معنادار هدیه دادن حفظ میشود.
- تمرکز بر ارزش و عملی بودن: ۵۹٪ از پاسخدهندگان گفتند که گرفتن معامله خوب در دوران تعطیلات نسبت به دیگر زمانهای سال برای آنان اهمیت بیشتری دارد.
- استراتژیهای پسانداز: خریداران برای حداکثر کردن بودجه خود به دنبال قیمتهای پایین (۴۲٪)، انتظار برای حراجی اجناس (۳۳٪) و خرید زودهنگام از ماه اوت (۳۰٪) هستند.
- هدایای غیرمجاز: محصولات کاهش وزن یا ورزشی (۳۰٪)، لوازم بهداشتی (۲۵٪) و هدایای شوخی یا شوخیباز (۲۳٪) در صدر فهرست هدایای نامناسب برای تعطیلات قرار دارند.
