مسافران ماریوت بیخانه ماندند با ورشکستگی ناگهانی شرکت ساندر
شرکت ساندر با اعلام ورشکستگی، مسافران را فقط با چند ساعت اخطار از اقامتگاههایشان اخراج کرد. ماریوت نیز توافق خود با این شرکت را فسخ نمود و صدها مسافر در سراسر جهان با اختلال جدی در سفر مواجه شدند.

ورشکستگی ناگهانی ساندر و بحران مسافران
شرکت Sonder Holdings Inc که در زمینه اجاره آپارتمانهای مبله برای اقامت کوتاهمدت فعالیت میکرد، به طور ناگهانی اعلام ورشکستگی کرد و عملیات خود را متوقف نمود. این اقدام باعث شد مسافرانی که از طریق ماریوت رزرو کرده بودند، تنها با چند ساعت notice از اقامتگاههای خود اخراج شوند.
- استیو مکگراو و خانوادهاش که در میانه یک اقامت ۱۷ روزه در نیویورک بودند، مجبور شدند هزاران دلار اضافی برای پیدا کردن محل اسکان جدید هزینه کنند.
- یک مسافر دیگر در مونترال در حالی که چمدانهایش را در برف میکشید، این وضعیت را "کابوس" توصیف کرد.
- یک اینفلوئنسر سفر نیز گفت که به دلیل این اتفاق "بیخانه" شده است.
"آنها با ما بسیار بد رفتار کردند. بسیار مختلکننده بود." - استیو مکگراو "امروز از هتل اخراج شدم... یک کابوس کامل." - اینفلوئنسر سفر
مدیرعامل موقت ساندر، جنیس سیرز، دلیل این ورشکستگی را چالشهای فنی و هزینههای یکپارچهسازی غیرمنتظره با سیستم رزرواسیون ماریوت عنوان کرد. ماریوت اعلام کرده که در حال حمایت از مسافرانی است که از طریق این شرکت رزرو کردهاند.
