ادعای دلتا در خصوص جبران خسارت به کهنهسرباز نیروی دریایی با پای مصنوعی پس از اخراج از صندلی خروج اضطراری
خطوط هوایی دلتا ادعا کرد که به کهنهسرباز نیروی دریایی با پای مصنوعی پس از مجبور کردن او به ترک صندلی خروج اضطراری جبران خسارت کرده است. این شرکت گفت که مستقیماً از مسافر عذرخواهی کرده و اقدامات اصلاحی انجام داده است.

ادعای دلتا در خصوص جبران خسارت به کهنهسرباز
خطوط هوایی دلتا ادعا کرده که پس از مجبور کردن ماتیاس فریرا، کهنهسرباز نیروی دریایی با پایهای مصنوعی، به ترک صندلی خروج اضطراری در پرواز ماه مه از فرودگاه JFK به آتلانتا، به او جبران خسارت کرده است. این شرکت در بیانیهای گفت که "مستقیماً از مشتری عذرخواهی کرد"، بازپرداخت و غرامت صادر کرد و اقدامات اصلاحی مناسب در داخل شرکت انجام داد. فریرا که پاهای خود را در سال ۲۰۱۱ در افغانستان از دست داد، معمولاً صندلی ردیف خروج را برای فضای بیشتر پا رزرو میکند و تا آن زمان هرگز مشکلی نداشته است.
- خدمه پرواز باید از مسافران ردیف خروج اضطراری بپرسند که آیا میتوانند در صورت بروز مشکل اقدام کنند
- فریرا ادعا کرد که مهماندار از او خواست صندلی خود را تغییر دهد
- کاپیتان نیز از این درخواست پشتیبانی کرد و فریرا بدون حادثه جابهجا شد
- شرکت دلتا دو هفته پس از پرواز در نامهای به فریرا عذرخواهی کرد
- پرونده قضایی در دادگاه عالی کوینز برای دریافت خسارت نامشخص تشکیل شده است
"مسافران دارای پروتز از نشستن در ردیف خروج منع نمیشوند." "من احساس کردم که به عنوان یک مسئولیت دیده شدم، نه به عنوان یک نیروی دریایی."



