انتخاب مارتا استوارت به عنوان چهره جدید برند آمریکن ایگل پس از جنجال سیدنی سweeney
سهام آمریکن ایگل پس از انتخاب مارتا استوارت ۸۴ ساله به عنوان چهره جدید این برند در کمپین “Give Great Jeans” حدود ۳ درصد افزایش یافت.

انتخاب مارتا استوارت توسط آمریکن ایگل
شرکت پوشاک آمریکن ایگل مارتا استوارت ۸۴ ساله را به عنوان چهره جدید برند خود در کمپین "Give Great Jeans" معرفی کرد که منجر به افزایش حدود ۳ درصدی سهام این شرکت شد. این حرکت پس از جنجال کمپین قبلی با بازیگر جوان سیدنی سweeney صورت گرفته است.
تحلیل بازار و استراتژی برند
- استوارت در این کمپین با لباس دیم کامل و گردنبند الماس ظاهر شده است
- تحلیلگران این انتخاب را "جسورانه" و همسو با استراتژی بازاریابی برند میدانند
- این کمپین برای فصل خریدهای تعطیلات پایان سال طراحی شده است
«آمریکن ایگل در انتخاب کمپینهای بازاریابی و چهرههای برند بسیار جسورانه عمل کرده است» - هیثا هرزوگ، تحلیلگر零售
«بیپروایی استوارت با جوانان امروزی ارتباط برقرار میکند» - تحلیلگر بازار
این تغییر چهره برند نشاندهنده تحول در استراتژی بازاریابی آمریکن ایگل و تلاش برای ارتباط با طیف وسیعتری از مشتریان است.



