نقد فیلم «ابدی»: الیزابت اولسن و مایلز تلر در یک کمدی عاشقانه پوسیده درباره مرگ
کمدی عاشقانه خستهکننده «ابدی» تصور میکند که اگر یک زن تازه درگذشته با هر دو همسرش در زندگی پس از مرگ روبرو شود — و مجبور به انتخاب باشد، چه اتفاقی میافتد.

نقد فیلم «ابدی»: یک کمدی عاشقانه ضعیف درباره زندگی پس از مرگ
فیلم «ابدی» به کارگردانی دیوید فرین، یک کمدی عاشقانه است که مفهوم زندگی پس از مرگ را به شکلی سادهلوحانه و کممایه بررسی میکند. داستان حول محور جوآن (الیزابت اولسن) میچرخد که پس از مرگ، در فضایی شبیه به «برزخ» که به یک نمایشگاه بیمه قدیمی میماند، با همسر اولش لوک (کالوم ترنر) که در جنگ کره کشته شده و همسر دومش لری (مایلز تلر) که ۶۷ سال با او زندگی کرده، روبرو میشود و باید بین آنها انتخاب کند.
- جهانسازی فیلم ضعیف و خالی از خلاقیت است و برزخ را به عنوان یک محیط ادارهای بیروح نشان میدهد.
- طنز فیلم تنبل و تکراری توصیف شده و ایده اصلی را به خوبی اجرا نمیکند.
- بازی الیزابت اولسن و مایلز تلر قوی و تأثیرگذار است و توانایی نمایش سنین مختلف را دارند.
- پایانبندی فیلم رضایتبخش نیست و انتخاب نهایی برای ابدیت، غیرقابل باور و سادهلوحانه است.
- فیلم بیش از حد به شوخیهای سطحی متکی است و عمق عاطفی لازم را ارائه نمیدهد.
"کاهش مرگ به یک ارائه شرکتی پنیرگونه، سادهلوحانه، غیربینشورز و اغلب غیرخندهدار است." "ایده ملاقات با تمام عشقهای گذشته در بهشت، هوشمندانه و پویا است، اما اجرا ضعیف است."
در نهایت، «ابدی» با وجود بازیهای خوب، به دلیل کارگردانی ضعیف و فیلمنامهی ناقص، یک تجربه ناامیدکننده برای طرفداران ژانر کمدی عاشقانه و فیلمهای مرتبط با زندگی پس از مرگ است.


