عوارض ترافیک نیویورک همچنان یک برداشت پول است — آیا ترامپ میتواند آن را متوقف کند؟
گزارش جدید نیویورک پست نشان میدهد که طرح منفور عوارض ترافیک به وعدههای خود عمل نمیکند؛ امید است که رئیسجمهور دونالد ترامپ به زودی به وعده خود برای لغو آن عمل کند.

عوارض ترافیک نیویورک: یک شکست اقتصادی
گزارشهای جدید از نیویورک پست نشان میدهد که طرح عوارض ترافیک شهر نیویورک به وعدههای خود در کاهش ترافیک عمل نکرده و تنها به یک منبع درآمد اضافی برای دولت تبدیل شده است. برخلاف ادعای کتی هاچل فرماندار نیویورک مبنی بر کاهش ۱۱ درصدی ترافیک، شرکت تامتام گزارش میدهد که ترافیک تنها ۴ درصد کاهش یافته است.
- کسبوکارها هزینههای عوارض ترافیک را به تمام فاکتورهای خود اضافه میکنند
- عوارض روزانه تا ۲۱ دلار برای رانندگان و کسبوکارهای کوچک اعمال میشود
- درآمد حاصل از عوارض کمتر از ۱ میلیارد دلار ضرر MTA از فرار از پرداخت کرایه است
- دونالد ترامپ تایید فدرال این عوارض را در فوریه لغو کرد
- هاچل علیه این تصمیم شکایت کرده و منتظر حکم نهایی دادگاه است
"رانندگان و کسبوکارهای کوچک اساساً هزینه فرار از پرداخت کرایه توسط دیگران را میپردازند" "طرح عوارض ترافیک به جای حل مشکل ترافیک، به پوششی برای زیانهای مالی MTA تبدیل شده است"
این طرح که initially برای ترغیب تحویل کامیونها در ساعات غیر اوج ترافیک طراحی شده بود، اکنون به یک ماشین پولسازی برای جبران زیانهای ناشی از عدم اجرای قوانین توسط دادستانهای شهر تبدیل شده است.




