نسل هزاره بیشترین استفاده را از «فینتاک» در تیکتاک سال ۲۰۲۵ داشت: نظرسنجی
بر اساس تحقیقات جدید، کاربران متوسط فینتاک در سال ۲۰۲۵ بیش از ۴۰۰ ساعت را در فیید خود به گردش پرداختند. نظرسنجی از ۲۰۰۰ آمریکایی نشان داد که آنها به طور متوسط هشت ساعت در هفته ویدیو تماشا میکنند.

رفتار مالی نسلها در فینتاک
بر اساس تحقیقات انجام شده توسط تاکر ریسرچ و به سفارش اپ بانکی چایم، کاربران فینتاک — بخش مالی تیکتاک — در سال ۲۰۲۵ به طور متوسط بیش از ۴۰۰ ساعت را در فیید خود صرف کردند. نظرسنجی از ۲۰۰۰ آمریکایی که به طور مساوی بر اساس نسل تقسیم شدهاند نشان داد که آنها به طور متوسط هشت ساعت در هفته ویدیو تماشا میکنند که در مجموع به ۴۱۶ ساعت در سال میرسد. این رقم برای نسل هزاره حدود ۱۰ ساعت در هفته یا ۵۲۰ ساعت در سال ۲۰۲۵ بود.
- ۵۹٪ از پاسخدهندگان یکی از روندهای صرفهجویی در پول فینتاک را در سال ۲۰۲۵ امتحان کردند
- روندهای برتر شامل زندگی با بودجه کم (۳۰٪)، ریاضی دخترانه (۱۷٪) و سپتامبر بدون خرج (۱۵٪) بود
- پاسخدهندگان به طور متوسط کمی بیش از ۴۰۰ دلار پسانداز کردند
- ۴۶٪ از افراد نظرسنجی شده در سال ۲۰۲۵ بیشتر از ۲۰۲۴ از فینتاک استفاده کردند
یانل سالناو، مدیر ارشد خرج چایم گفت: “مردم Clearly differently about their money فکر میکنند و دیدن این که بسیاری ابزارهای دیجیتال و دانش در دسترس را میپذیرند تازه کننده است.”
یکی از پاسخدهندگان گفت: “یاد گرفتم که سرمایهگذاریهایم را جابهجا نکنم و فقط برای مدت معینی روی آنها بنشینم.”
نسل Z و نسل هزاره این روندها را راهی برای در دسترستر و قابل درکتر کردن موضوعات مالی میدانند، در حالی که نسل قدیمیتر با شکاکیت بیشتری برخورد میکنند. با این حال، ۷۵٪ از آمریکاییهای نظرسنجی شده — از جمله ۶۱٪ از بچهبومرها — گفتند که به توصیههای مالی به اشتراک گذاشته شده در تیکتاک اعتماد دارند.




