نسل Z الکل را کنار میگذارد اما به محتوای نامناسب آنلاین روی میآورد
گزارش جدید نشان میدهد مردان نسل Z کمتر الکل مینوشند درحالی که زنان همنسل آنها علاقه بیشتری به محتوای نامناسب آنلاین نشان میدهند. این یافتهها توسط شرکت Socialprofiler و با بررسی 756 میلیون پروفایل رسانههای اجتماعی جمعآوری شده است.

روندهای شگفتآور نسل Z در رسانههای اجتماعی
گزارش جدید شرکت Socialprofiler که به طور انحصاری با نیویورک پست به اشتراک گذاشته شده، الگوهای جالب توجهی در رفتار آنلاین نسلهای مختلف را آشکار میسازد. این مطالعه که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و بررسی ۷۵۶ میلیون پروفایل رسانههای اجتماعی در آمریکا انجام شده، تفاوتهای قابل توجهی بین نسل Z (۱۸-۲۶ سال) و millennials (۱۹۸۱-۱۹۹۶) نشان میدهد.
- مردان نسل Z نسبت به نسلهای قبل کمتر به الکل و محتوای غیراخلاقی علاقه نشان میدهند
- زنان نسل Z برخلاف انتظار، علاقه بیشتری به محتوای نامناسب در پلتفرم X دارند
- millennials بیشتر به محتوای ریسک مالی مانند ارز دیجیتال و سفتهبازی تمایل نشان میدهند
- پلتفرم X برای محتوای علمی و سیاسی، اینستاگرام برای سبک زندگی و TikTok برای بیان خلاقانه dominant است
آنتونی نوسکوف، بنیانگذار Socialprofiler میگوید: "این اولین بار است که میتوانیم تفاوت بین آنچه آمریکاییها میگویند به آن اهمیت میدهند و آنچه واقعاً آنلاین انجام میدهند را Quantify کنیم."
دیوید ماروهنیک، مدیر عملیات شرکت اضافه میکند: "پلتفرمهای رسانههای اجتماعی، به ویژه اینستاگرام، بیشتر بر مصرف محتوا متمرکز هستند تا ساختن community."
این یافتهها در حالی ارائه میشوند که آمارها نشان میدهند درصد زنان ۱۸-۲۹ ساله که رابطه جنسی ندارند از ۱۲% در ۲۰۱۰ به ۲۴% در ۲۰۲۴ افزایش یافته است.




