مسافران نیویورک با مشکلات سیستم OMNY روبرو میشوند
مسافران متروی نیویورک تنها چند روز قبل از تبدیل شدن سیستم OMNY به تنها گزینه پرداخت کرایه، با مشکلات فنی متعدد از جمله پرداختهای چندگانه و دستگاههای خراب شارژ کارت مواجه شدهاند.

مشکلات سیستم جدید پرداخت متروی نیویورک
مسافران متروی نیویورک در آستانه اجرای کامل سیستم پرداخت جدید OMNY با چالشهای متعددی روبرو هستند. این سیستم که از ۳۱ دسامبر جایگزین کامل کارتهای متروکارت قدیمی میشود، با گزارشهایی از پرداختهای چندگانه برای یک سفر، دستگاههای خراب شارژ کارت و عدم نمایش موجودی کارت مواجه شده است.
- مسافران از پرداختهای تکراری هنگام استفاده از سیستم تاپاند-راید گزارش میدهند
- دستگاههای شارژ کارت در ایستگاههای مختلف از کار افتادهاند
- سیستم قابلیت نمایش موجودی و انتقالهای رایگان را ندارد
- بسیاری از مسافران سیستم قدیمی متروکارت را ترجیح میدهند
- مسئولان MTA در حال کار روی رفع این مشکلات هستند
“این سیستم در حال حاضر خوب نیست. آنها باید به متروکارت پایبند میماندند، اما اکنون برای این کار بسیار دیر شده است.” – فانی براون “اگر خراب نیست، چرا آن را تعمیر میکنید؟” – کیم وونگ
با وجود تبلیغات MTA مبنی بر استفاده ۹۴ درصدی مسافران از OMNY، مشکلات فنی ادامه دارد و اعتماد مسافران را تحت تأثیر قرار داده است.
