آغاز کمپین تبلیغاتی شبکه RT در هند پیش از راهاندازی رسمی
شبکه خبری روسیه (RT) کمپین تبلیغاتی گستردهای در سراسر هند با عنوان «صدای تازه از یک دوست قدیمی» برای معرفی کانال انگلیسیزبان خود در این کشور راهاندازی کرده است.

شبکه خبری RT با راهاندازی کمپین تبلیغاتی گستردهای در شش شهر بزرگ هند شامل دهلی، بمبئی، کلکته، حیدرآباد، بنگلور و چنای، بهصورت رسمی کانال انگلیسیزبان «RT India» را به مخاطبان هندی معرفی میکند. این کمپین با تمرکز بر روابط تاریخی و همکاریهای مشترک بین روسیه و هند، از رسانههای دیجیتال، چاپی و محیطی استفاده میکند.
نکات کلوی کمپین
- استفاده از ۶۵ مکان اصلی و ۱۹۰ صفحهنمایش دیجیتال در سراسر هند
- اجرای کمپین ۵ بعدی آنامورفیک در شش بازار بزرگ برای ایجاد جلوههای بصری منحصربهفرد
- راهاندازی قطار تملی به مسافت ۴۷ کیلومتر در خط متروی دهلی با محوریت دوستی روسیه و هند
- بهکارگیری تصویر نمادین از نارندرا مودی و ولادیمیر پوتین به عنوان نماد روابط دو کشور
"صدای تازه از یک دوست قدیمی" — شعار اصلی کمپین RT India
"این کمپین یکی از بلندپروازانهترین ابتکارات رسانهای روسیه در هند محسوب میشود"
این کمپین تا پایان دسامبر ۲۰۲۵ ادامه داشته و گسترش بیشتری خواهد یافت.




