بندر مقام نامزد برند ملی گردشگری هرمزگان
روستای ساحلی بندر مقام با محوریت احیای میراث تاریخی صید و تجارت مروارید، به عنوان گزینه اصلی طرح برندسازی ملی گردشگری استان هرمزگان انتخاب شده است.

بندر مقام: نامزد برند ملی گردشگری هرمزگان
روستای ساحلی بندر مقام به عنوان گزینه اصلی طرح برندسازی ملی گردشگری استان هرمزگان انتخاب شده است. این انتخاب با محوریت احیای میراث تاریخی صید و تجارت مروارید صورت گرفته و نشاندهنده اهمیت این منطقه در توسعه گردشگری استان است. بندر مقام در مسیر تبدیل شدن به منطقه شاخص گردشگری قرار دارد و این انتخاب میتواند نقش مهمی در معرفی ظرفیتهای گردشگری هرمزگان ایفا کند.
- احیای میراث تاریخی صید و تجارت مروارید
- تقویت گردشگری ساحلی در استان هرمزگان
- تبدیل به منطقه شاخص گردشگری
- برندسازی ملی برای جذب گردشگر
- توسعه زیرساختهای گردشگری منطقه
سرپرست معاونت گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی گفت: "بندر مقام با محوریت احیای میراث تاریخی انتخاب شده است"
این انتخاب میتواند زمینهساز توسعه پایدار گردشگری در منطقه و معرفی بهتر ظرفیتهای تاریخی و فرهنگی هرمزگان باشد.
