سیستم خنککننده چندمنظوره برای افزایش عمر باتری خودروهای الکتریکی
یک باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی LFP با سیستم خنککننده Dectravalve در دمای زیر ۴۴.۵ درجه سانتیگراد باقی ماند که بسیار بهتر از دمای معمول ۵۶ درجه شارژ سریع است.

۵۵٪داغ
سیستم خنککننده نوین برای باتری خودروهای برقی
سیستم خنککننده Dectravalve که از فناوری خنککنندگی چندمنطقهای بهره میبرد، توانسته است دمای باتریهای خودروهای الکتریکی را در حین شارژ سریع به طور چشمگیری کاهش دهد. این فناوری جدید میتواند عمر باتری را افزایش داده و زمان شارژ را کوتاهتر کند.
- باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی LFP با این سیستم تا زیر ۴۴.۵ درجه سانتیگراد خنک باقی ماند
- این دما بسیار پایینتر از حد معمول ۵۶ درجه سانتیگراد در شارژ سریع است
- سیستم چندمنطقهای امکان کنترل دقیق دمای بخشهای مختلف باتری را فراهم میکند




