مهاجرانی: کاهش شکایتها از ایرانخودرو
سخنگوی دولت اعلام کرد بر اساس گزارش مرکز مدیریت ارتباط با مشتری ایرانخودرو، میزان شکایتها از این شرکت کاهش یافته است.

سخنگوی دولت از کاهش شکایتهای مشتریان از شرکت ایرانخودرو خبر داد. این گزارش بر اساس آمارهای مرکز مدیریت ارتباط با مشتری این شرکت ارائه شده است.
- کاهش شکایتها نشاندهنده بهبود خدمات پس از فروش
- اقدامات اصلاحی در فرآیندهای تولید و خدمات
- افزایش رضایت مشتریان از عملکرد شرکت
“طبق گزارش مرکز مدیریت ارتباط با مشتری ایرانخودرو، شکایتها کاهش یافته است.”
این بهبود میتواند نشاندهنده تأثیر برنامههای جدید مدیریتی در شرکت باشد.




