رازهای انتخاب نقشها و واکنش کارگردان «الگوریتم» به خشونت سریالها
کارگردان سریال «الگوریتم» درباره خشونتهای افراطی در سریالهای جنایی و واقعیتهای پشتپرده انتخاب بازیگران در تلویزیون و نمایش خانگی صحبت میکند. بازیگران این مجموعه از تجربیات شخصی و مسیرهای مختلف ورود به عرصه بازیگری میگویند.
گفتوگو با سازندگان سریال «الگوریتم» درباره بازیگری و خشونت در تلویزیون
این گفتوگوی صمیمی با بیژن میرباقری (کارگردان)، سیاوش گرجستانی و سانای امیرآبادی (بازیگران) به بررسی مسائل مهم صنعت بازیگری و تولید محتوای تلویزیونی میپردازد. کارگردان «الگوریتم» معتقد است تلویزیون با وجود محدودیتها، همچنان رسانهای است که بازیگر میسازد و قصه را قربانی خشونت افراطی نمیکند.
- بیژن میرباقری بر اهمیت کار فرهنگی در تلویزیون تأکید دارد و معتقد است خشونتهای افراطی باعث از دست رفتن اصل قصه میشود
- سیاوش گرجستانی از مسیر پرپیچوخم خود از گریموری به بازیگری میگوید و تأثیر سایه پدرش سیروس گرجستانی را شرح میدهد
- سانای امیرآبادی سه راه ورود به بازیگری را توضیح میدهد: روابط، پول یا استمرار در کار
بیژن میرباقری: "اگر هدفم کار فرهنگی بوده، در این مسیر محدودیت اساسی نداشتهام. ما در الگوریتم تقریباً هر آنچه را که داستان اقتضا میکرد، توانستیم بیان کنیم."
سانای امیرآبادی: "سه راه داری؛ یا از طریق روابط، یا بعضیها اصطلاحاً نقش میخرند، یا باید مدام کار کنی تا خودت را جا بیندازی."
این گفتوگو نشان میدهد که despite چالشها و محدودیتها، تلویزیون همچنان بستری مهم برای کشف استعدادها و روایت داستانهای انسانی است.



