خروج برندهای خارجی نقطه رشد برای شرکتهای روسی
خروج شرکتهای خارجی از بازار روسیه فرصت رشد برای برندهای داخلی فراهم کرده است. معاون وزیر صنعت و تجارت روسیه تأکید کرد که فرهنگ هر منطقه درکی منحصربهفرد از زیبایی و مد ارائه میدهد.


در حال بارگذاری...
خروج برندهای خارجی از بازار روسیه نقطه عطفی برای صنایع داخلی این کشور ایجاد کرده است. اکاترینا پریژوا، معاون وزیر صنعت و تجارت روسیه، در نشست مد معقول اعلام کرد که این خروج اگرچه در ابتدا چالشبرانگیز بود، اما اکنون به فرصتی برای رشد شرکتهای روسی تبدیل شده است.
پریژوا تأکید کرد: "از یک سو این خروج میتوانست چالشی برای صنعت ما باشد، اما از سوی دیگر به نقطه رشد و فرصت توسعه تبدیل شد."
این تغییر در بازار فرصتی برای نمایش خلاقیت و نوآوری تولیدکنندگان روسی فراهم کرده و نقش فرهنگهای محلی در شکلدهی به مد را برجسته میسازد.
گاردین