تایندر از هوش مصنوعی برای شناخت کاربران و دسترسی به تصاویر گالری آنها استفاده میکند
تایندر در حال آزمایش قابلیت هوش مصنوعی جدیدی به نام «کیمیشناسی» است که با دسترسی به تصاویر گالری کاربران، علائق و شخصیت آنها را تحلیل میکند. این ویژگی در نیوزیلند و استرالیا در حال آزمایش است.

تایندر و هوش مصنوعی برای شناخت کاربران
شرکت Match Group که مالک اپلیکیشن تایندر است، قابلیت جدیدی به نام «کیمیشناسی» را آزمایش میکند که از هوش مصنوعی برای شناخت بهتر کاربران استفاده میکند. این سیستم با پرسشهای تعاملی و با اجازه کاربر به تصاویر گالری دوربین تلفن همراه دسترسی پیدا میکند تا علائق و شخصیت کاربر را تحلیل کند.
- این ویژگی در نیوزیلند و استرالیا در حال آزمایش است
- هدف بهبود تطابقها و پیشنهاد همسران سازگارتر است
- متا نیز قابلیت مشابهی برای دسترسی به تصاویر ارائه داده است
- شرکت انتظار کاهش ۱۴ میلیون دلاری درآمد به دلیل آزمایش این محصول دارد
- تایندر از هوش مصنوعی برای جلوگیری از پیامهای توهینآمیز نیز استفاده میکند
اسپنسر راسکف، CEO شرکت Match Group گفته: «این ویژگی یکی از ارکان اصلی تجربه محصول تایندر در سال ۲۰۲۶ خواهد بود»
شرکت گزارش داده که درآمد تایندر ۳٪ کاهش یافته و کاربران پرداختکننده ۷٪ کم شدهاند
با وجود تلاشهای مختلف برای بهبود اپلیکیشن، تایندر با چالش کاهش محبوبیت قرارگیری آنلاین در میان جوانان و کاهش درآمدهای قابل تصرف کاربران روبرو است.
