سرویس استریم رادیویی TuneIn با قیمت ۱۷۵ میلیون دلار خریداری شد
سرویس رادیو اینترنتی TuneIn که زمانی ۵۰۰ میلیون دلار ارزش داشت، با قیمت ۱۷۵ میلیون دلار به شرکت Stingray Group فروخته شد. این شرکت بیش از ۷۵ میلیون شنونده ماهانه در سراسر جهان دارد.

خرید TuneIn توسط Stingray Group
شرکت TuneIn به عنوان یکی از پیشگامان حوزه استریم رادیو اینترنتی، با قیمت ۱۷۵ میلیون دلار توسط Stingray Group خریداری شد. این در حالی است که ارزش قبلی این شرکت حدود ۵۰۰ میلیون دلار برآورد شده بود. TuneIn که در سال ۲۰۰۲ تأسیس شد، بر خلاف رقبایی مانند اپل میوزیک و اسپاتیفای که سرویس موسیقی بدون تبلیغات ارائه میدهند، روی استریم ایستگاههای رادیویی سنتی از طریق اینترنت تمرکز کرد.
- مدل کسبوکار: دسترسی به محتوای متنوع شامل اخبار، گفتگو و ورزش زنده
- چالشها: رقابت در بازار شلوغ استریم و تغییر علاقه کاربران به پادکست
- دسترسی: محتوای TuneIn در بیش از ۲۰۰ پلتفرم و ۵۰ سیستم صوتی خودرو قابل دسترسی است
- ارزشگذاری: قیمت خرید بر اساس پیشبینی فروش ۱۱۰ میلیون دلاری و EBITDA ۳۰ میلیون دلاری
- آینده: برند TuneIn حفظ خواهد شد و درآمد Stingray به بیش از ۴۰۰ میلیون دلار خواهد رسید
"این خرید باعث گسترش حضور Stingray در بازار جهانی میشود"
"TuneIn نتوانست با تغییرات بازار و محبوبیت پادکستها همگام شود"
این خرید نشاندهنده تحولات ادامهدار در صنعت رسانه و استریم محتوای صوتی است.




