چرا این کارآفران به جای تبلیغات دیجیتال، کنسرتهای تیلور سویفت و تبلتهای زندان را انتخاب کردند
دو کارآفران داستان خود را از ورود به بازارهای تخصصی مشتریان نوجوان و افراد دارای سابقه کیفری به اشتراک میگذارند. این اپها به نامهای «لونا» و «آنتاپد سولوشن» رویکردی غیرسنتی برای جذب مخاطبان هدف خود ارائه دادهاند.

رویکردهای نوین برای جذب بازارهای فراموششده
اپهای نوپا با توجه به بازارهای تخصصی و گروههای محروم از فناوری در حال ایجاد تحول هستند. دو استارتاپ با رویکردی کاملاً متفاوت، بازارهای فراموششده را هدف قرار دادهاند: اپ «لونا» که یک پلتفرم سلامت روان برای دختران نوجوان است و «آنتاپد سولوشن» که شبکهای شغلی برای افراد دارای سابقه کیفری است.
- اپ لونا تیمهای نمایندگی نوجوان ایجاد کرد که هم در توسعه اپ مشارکت کرده و هم در مکانهایی مانند کنسرتهای تیلور سویفت اپ را معرفی میکنند.
- آنتاپد سولوشن با ایجاد ائتلاف ملی و همکاری با زندانها، دسترسی گسترده به خدمات خود فراهم کرده و روی تبلتهای زندانها نصب شده است.
«ما تقریباً در تمامی سیستمهای زندانی حضور داریم؛ اگر روی یک تبلت باشید، از قبل آنتاپد را دارید.»
این داستانها نشاندهنده اثربخشی رویکردهای خلاقانه در مقایسه با روشهای سنتی بازاریابی است.



