الکسا+ آمازون هوش مصنوعی گفتگو محور را به زنگ درب اضافه کرد
آمازون قابلیت جدیدی به نام «سلامها» به الکسا+ اضافه کرده که با استفاده از هوش مصنوعی، زنگ درب رینگ را قادر میسازد بر اساس لباس، اقدامات و وسایل افراد، هویت آنها را تشخیص داده و پاسخ مناسب دهد. این ویژگی مدیریت تحویلها، برخورد با فروشندگان و دریافت پیام از دوستان را ممکن میسازد.

هوش مصنوعی گفتگو محور آمازون برای زنگ درب
آمازون قابلیت جدیدی به نام «سلامها» را به سرویس الکسا+ اضافه کرده که هوش مصنوعی گفتگو محور را به زنگ درب رینگ میآورد. این سیستم با تحلیل توصیفات ویدئویی دوربین، سعی میکند بر اساس لباس فرد، اقدامات او و وسیلهای که در دست دارد تشخیص دهد که طرف چه کسی است و پاسخ مناسب را ارائه دهد.
- مدیریت تحویل بستهها: در صورت تشخیص فردی با یونیفرم پستی، میتواند دستورالعملهای شما مانند محل گذاشتن بسته یا پیشنهاد آب و خوراکی را به او اعلام کند.
- برخورد با فروشندگان: میتوان برای آن تنظیم کرد که به فروشندگان به طور مودبانه اطلاع دهد که خانواده علاقهای به خرید ندارند.
- دریافت پیام از دوستان و خانواده: هنگامی که در خانه نیستید، میتواند از مهمانان آشنا استقبال کرده و از آنها بخواهد پیامی برای شما بگذارند.
آمازون تأکید میکند که این فناوری افراد را شناسایی نمیکند، بلکه فقط بر اساس صحنهی دیداری عمل میکند. با این حال، خطر تشخیص اشتباه وجود دارد؛ مثلاً اگر دوستی که در حوزه لجستیک کار میکند با یونیفرم خود به دیدار شما بیاید، سیستم ممکن است به اشتباه با او مانند یک پیک برخورد کند.
این ویژگی فعلاً برای مدلهای خاصی از زنگ درب رینگ و برای مشتریان دارای طرح پریمیوم در دسترس است.




