
استارتاپ ضایعات غذایی میل (Mill) که با تولید سطلهای هوشمند مدیریت ضایعات غذایی برای مصارف خانگی آغاز به کار کرد، اکنون با انعقاد قراردادی رسمی با آمازون و فروشگاههای زنجیرهای وول فودز (Whole Foods)، پا به عرصه مشتریان تجاری گذاشته است. این شرکت از سال ۲۰۲۷ نسخه تجاری سطلهای خود را در تمامی فروشگاههای وول فودز مستقر خواهد کرد. این سطلها ضایعات بخش محصولات تازه را خرد و خشک میکنند که این امر نه تنها هزینههای دفن زباله را کاهش میدهد، بلکه خوراکی برای تولیدکنندگان تخممرغ این شرکت فراهم میآورد.
راجرز گفت: “هدف نهایی ما تنها کارآمدتر کردن عملیات ضایعات آنها نیست، بلکه حرکت به سمت بالادست است تا در واقع غذای کمتری هدر دهند.” او در ادامه افزود: “اگر کسبوکاری تککاناله و تکمشتری باشید، شکننده هستید. ما به ادامه افزودن پایههای بیشتر به چهارپایه و افزودن تنوع بیشتر به کسبوکار ادامه میدهیم.”
این استارتاپ همچنین در حال کار بر روی توسعه یک کسبوکار شهری است تا پایههای تجاری خود را بیشتر diversify کند.