آیا واقعاً انتظار داریم کودکان پنجساله پشت میز بنشینند؟ مدرسهای میخواهم که بازی را یادگیری بداند
در انگلستان، کودکان از بازی با گلهای براق و ساختن پناهگاه به کلاسهایی منتقل میشوند که ویکتوریاییها میشناختند - و این سیستم در حال شکست خوردن است. بازی روش طبیعی یادگیری کودکان است.

نظام آموزشی انگلستان و محرومیت کودکان از یادگیری مبتنی بر بازی
این مقاله به انتقال ناگهانی کودکان انگلیسی از محیط بازیمحور مهدکودک به کلاسهای درس رسمی در پنج سالگی میپردازد. راث لو-کی، معاون سابق مدیر مدرسه، تاکید میکند که "کودکی روزی که پنج ساله میشوید پایان نمییابد" و بازی روش ذاتی یادگیری کودکان است. در حالی که کشورهای اسکاندیناویvi و حتی سنگاپور و چین یادگیری مبتنی بر بازی را در سالهای اولیه حفظ میکنند، سیستم آموزشی انگلستان کودکان را وادار میکند بهطور رسمی و با نشستن پشت میز درس بخوانند.
- تغییرات برنامه درسی ۲۰۱۴ تحت مایکل گوو، آموزش رسمی را شدت بخشید
- حذف فضاهای بازی مانند گوشه نقشآفرینی و خلاقیت از کلاسهای درس
- شروع مدرسه در چهار سالگی و افزایش انتظارات آموزشی باعث فشار به کودکان خردسال شده است
لو-کی میگوید: "بازی پایه و اساس یادگیری در کودکی را تقویت میکند." تینا فار میگوید: "اگر مسافری از دوران ویکتوریا به یک مدرسه بیاید، آن را فوراً میشناسد."
این سیستم نه تنها نیاز کودکان به بازی را نادیده میگیرد، بلکه با افزایش موارد امتناع از مدرسه و مشکلات کودکان با نیازهای ویژه آموزشی، در حال شکست خوردن است. امید است دولت جدید اصلاحات ضروری را انجام دهد.
