فیلم اسباببازی لبوبو با پتانسیل ایجاد فرنچایز در سونی در حال ساخت
اسباببازی پشمالوی ویروسی پس از امضای قرارداد با سونی پیکچرز به پرده بزرگ سینما میرود. جزئیات پروژه از جمله زنده یا انیمیشن بودن آن هنوز مشخص نیست.

فیلم لبوبو: از اسباببازی تا سینما
شرکت سونی پیکچرز حق ساخت فیلمی بر اساس اسباببازی پشمالوی محبوب لبوبو را خریداری کرده و در مراحل اولیه توسعه یک فیلم سینمایی است که در صورت موفقیت، میتواند به هسته یک فرنچایز جدید تبدیل شود. این اسباببازی که توسط هنرمند چینی-اروپایی Kasing Lung طراحی شده، ابتدا در جنوب شرق آسیا در سال ۲۰۱۹ محبوبیت یافت و با تبلیغات فروشگاه چینی Pop Mart و پستهای رسانههای اجتماعی از «بازکردن زنده» بستهها، به یک پدیده جهانی تبدیل شد.
- محبوبیت لبوبو با حمایت سلبریتیهایی مانند لیسا از بلکپینک که آن را به کیفش آویزان کرد، افزایش یافت.
- Rihanna و Emma Roberts نیز به تبدیل لبوبو به یک اکسسوری «لوکس» کمک کردند.
- نسخههای جدید در Pop Mart در عرض دقیقهها به فروش میروند و سود این شرکت در یک سال گذشته ۳۵۰٪ افزایش یافته است.
- نسخههای محدود در بازار ثانویه به قیمتهای شش رقمی فروخته میشوند.
Kasing Lung میگوید: طراحیهای او از افسانههای شمال اروپا الهام گرفته شده است. این معامله نخستین بار توسط Hollywood Reporter گزارش شد و هنوز کارگردان یا تولیدکنندهای به پروژه متصل نیست. این فیلم آخرین نمونه از روند معکوس هالیوود است که در آن اسباببازیها الهامبخش فیلمها میشوند، همانند موفقیت باربی که موجی از علاقه به ساخت فیلم بر اساس IP اسباببازیها را ایجاد کرد.




