جایزههای بیشرافتی خدمات مشتریان: لیست آنا تیمز از بدترین شرکتهای ۲۰۲۵
آنها مستحق تشویق بر روی فرش قرمز نیستند - شرکتهایی که تمام سال تلاش کردند تا مشتریان را از خود دور نگه دارند. از اپراتور موبایل که پیشنهاد "کشتن" پدر بیمار را داد تا خطوط هوایی که از کمک به مسافران مجروح خودداری کرد.
جایزههای بیشرافتی خدمات مشتریان ۲۰۲۵
آنا تیمز، قهرمان مصرفکنندگان گاردین، در پایان سال ۲۰۲۵ لیستی از بدترین رفتارهای شرکتی را گردآوری کرده است. این شرکتها به جای حل مشکلات مشتریان، با بیتفاوتی و بروکراسی پیچیده، زندگی مردم را دشوارتر کردهاند.
موارد برجسته رسواییها
- اپراتور Three: پیشنهاد "کشتن" پدر بیمار برای تغییر قرارداد موبایل
- پریمیر این: اتاق هتل که به مکانی برای رابطه جنسی غریبهها تبدیل شده بود
- رایانایر: جریمه ۱۰۰ پوندی پزشکی که به مسافر مجروح کمک کرد
- L&Q: قطع آب آشامیدنی ساکنان به مدت ۱۲ روز بدون هشدار
- ایرنب: مهماندارانی که سقوط درخت صدساله را "خاطره منحصربهفرد" توصیف کرد
“شما انتخاب کردید که نگرانی و trauma را به خاطر بسپارید به جای جشن گرفتن یک خاطره منحصربهفرد” - میزبان ایرنب
“ما متأسفیم برای هرگونه inconvenience” - پاسخ استاندارد شرکتها هنگام خطا
این گزارش نشان میدهد که چگونه شرکتهای بزرگ اغلب به جای پذیرش مسئولیت، با عبارات کلیشهای از پاسخگویی شانه خالی میکنند.



