تأثیرگذاران مسن محرک رشد در رسانههای اجتماعی: جلب اعتماد مخاطبان میانسال
تحقیقات نشان میدهد گروه سنی ۵۵ تا ۶۴ سال سریعترین رشد را در استفاده از پلتفرمهایی مانند یوتیوب و تیکتاک داشتهاند. تأثیرگذاران مسن با ارائه محتوای معتبر موفق به جلب اعتماد این مخاطبان شدهاند.

تأثیرگذاران مسن و رشد رسانههای اجتماعی
تحقیقات جدید نشان میدهد که گروه سنی ۵۵ تا ۶۴ سال سریعترین رشد را در استفاده از پلتفرمهای رسانهای مانند یوتیوب و تیکتاک تجربه کردهاند. این تحول نشاندهنده تغییر الگوی مصرف محتوا توسط مخاطبان میانسال است که به طور فزایندهای به سمت محتوای دیجیتال گرایش پیدا کردهاند.
- کارولین ایدیانز، مربی ورزشی ۵۳ ساله، با ۲.۳ میلیون دنبالکننده در اینستاگرام نمونهای از این موفقیت است
- والری مکی از اسکاتلند با حساب @embracingfifty نزدیک به ۱ میلیون دنبالکننده جذب کرده است
- مارک لیدستر با نام FitnessGeezer مربی ورزشی ۶۲ ساله است که تا ۱ میلیون بازدید دریافت میکند
کارولین ایدیانز میگوید: "بزرگترین نکته در رسانههای اجتماعی برای این گروه سنی اعتماد است. باید معتبر باشد - ما کمی مسنتر و عاقلتر هستیم"
والری مکی اشاره میکند: "منظور از نام حسابم این بود که زندگی پس از ۵۰ سالگی را در آغوش میگیرم. دو فرزندم خانه را ترک کرده بودند و از زندگی با خودم و همسرم لذت میبردم"
این تأثیرگذاران بر اهمیت ایجاد احساس جامعه و تعامل فعال با مخاطبان تأکید دارند. مخاطبان مسنتر به دنبال مشاوره معتبر و ارتباط واقعی هستند که این امر موفقیت تأثیرگذاران میانسال را توضیح میدهد.




