مارک زاکربرگ هیجانزده برای افزودن محتوای هوش مصنوعی بیشتر به فیدهای اجتماعی
مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، اعلام کرد که قصد دارد محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی را به طور گستردهتری در فیدهای اجتماعی کاربران ادغام کند. وی این اقدام را «عصر سوم رسانههای اجتماعی» توصیف کرد.

ادغام هوش مصنوعی در رسانههای اجتماعی
مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در تماس درآمدی چهارشنبه اعلام کرد که شرکت قصد دارد "یک مجموعه عظیم دیگر از محتوا" را به سیستم پیشنهادات خود اضافه کند، زیرا هوش مصنوعی "ایجاد و ترکیب مجدد" آثار به اشتراک گذاشته شده در فضای آنلاین را آسانتر میکند. زاکربرگ گفت: "رسانههای اجتماعی تاکنون دو دوره را پشت سر گذاشتهاند: اول когда همه محتوا از سوی دوستان، خانواده و حسابهایی بود که مستقیماً دنبال میکردید و دوم زمانی که محتوای سازندگان را اضافه کردیم." اگرچه او هوش مصنوعی را به صراحت عصر سوم نمینامد، اما واضح است که این فناوری نقش مهمی در آینده خواهد داشت.
- سیستمهای پیشنهاداتی که محتوای تولیدشده توسط هوش مصنوعی را "به خوبی درک میکنند"
- آزمایش برنامههای اجتماعی اختصاصی هوش مصنوعی توسط متا
- تولید بیش از ۲۰ میلیارد تصویر در برنامه Vibes متا
- درآمد ۵۱.۲۴ میلیارد دلاری متا در این سهماهه
- مالیات یکباره ۱۵.۹۳ میلیارد دلاری مرتبط با قانون ترامپ
زاکربرگ تأکید کرد: "Vibes نمونهای از یک نوع محتوای جدید است که توسط هوش مصنوعی enabled شده و فرصتهای بیشتری برای ساخت انواع نوآورانهتر محتوا وجود دارد."
این تحول نشاندهنده حرکت به سمت دوره جدیدی در رسانههای اجتماعی است که در آن هوش مصنوعی نقش محوری در تولید و توزیع محتوا خواهد داشت.
