
در حال بارگذاری...
این محتوا به طور طنزآمیز و انتقادی به پدیده «بلکفرایدی» در ایران میپردازد. با استفاده از عباراتی مانند “بلک باخت”، “گربه سیاه و پینوکیو” و “سیاه بازی”، نویسنده نسبت به افزایش قیمتها قبل از فصل تخفیفها و ارائه تخفیفهای ساختگی بر کالاهای اساسی هشدار میدهد. محتوا استراتژی فروشگاهها را زیر سؤال برده و آن را «سفیدشویی گرانی» و «حراج اجناس گرانشده» مینامد.
“غربزده بشوم جنس تو پاچهکن شدن بلدی?” “بِلَکِ چه فرایدیی؟!”
این نوشته بازتاب دهنده نگرانی مصرفکنندگان از تبدیل شدن بلکفرایدی به فرصتی برای سودجویی بیشتر به جای ارائه پیشنهادات واقعی است.