بلکفرایدی پلاستیکی: تخفیفهای ساختگی در فروش ویژه
انتقاد از کمپینهای تبلیغاتی بلکفرایدی با عناوینی مانند «بلک باخت» و «سیاه بازی» که به افزایش قیمتها و تخفیفهای غیرواقعی بر اجناس اساسی اشاره دارد.
این محتوا به طور طنزآمیز و انتقادی به پدیده «بلکفرایدی» در ایران میپردازد. با استفاده از عباراتی مانند “بلک باخت”، “گربه سیاه و پینوکیو” و “سیاه بازی”، نویسنده نسبت به افزایش قیمتها قبل از فصل تخفیفها و ارائه تخفیفهای ساختگی بر کالاهای اساسی هشدار میدهد. محتوا استراتژی فروشگاهها را زیر سؤال برده و آن را «سفیدشویی گرانی» و «حراج اجناس گرانشده» مینامد.
- انتقاد از تبلیغات فریبنده با شعار «فقط برای شما»
- اشاره به افزایش مصنوعی قیمتها قبل از اعمال تخفیف
- هشدار درباره "خروج گلدرشت اقلام اساسی" از چرخه فروش واقعی
- استفاده از طنز تلخ در عبارات پایانی مانند "خودمون سیاهتون میکنیم"
“غربزده بشوم جنس تو پاچهکن شدن بلدی?” “بِلَکِ چه فرایدیی؟!”
این نوشته بازتاب دهنده نگرانی مصرفکنندگان از تبدیل شدن بلکفرایدی به فرصتی برای سودجویی بیشتر به جای ارائه پیشنهادات واقعی است.



