
در حال بارگذاری...
لزلی بنزیز، کارگردان بازی MindsEye، در جلسه داخلی مدعی شد خرابکاران درون شرکت باعث استقبال ضعیف از بازی شدهاند و نیروهای داخلی و خارجی روند عرضه را مختل کردند.

لزلی بنزیز، کارگردان بازی MindsEye و بنیانگذار استودیوی Build a Rocket Boy، در جلسه داخلی با کارکنان مدعی شد که «خرابکارانی» درون شرکت باعث استقبال ضعیف از این بازی شدهاند. این جلسه پس از انتشار بازی و واکنشهای منفی منتقدان برگزار شد. بنزیز فضای منفی علیه بازی را «بیدلیل» خواند و ادعا کرد نیروهای «داخلی و خارجی» روند عرضه را مختل کردهاند. او تاکید کرد خرابکاران درون شرکت شناسایی و کنار گذاشته خواهند شد، پیامی که تنها یک هفته بعد از اعلام تعدیل نیروها در شرکت مطرح شد.
“لزلی هیچوقت تصمیم نگرفت چه بازی میخواهد بسازد. هیچ مسیر مشخصی وجود نداشت.” – جیمی، کارمند سابق
“مهم نبود روی چه چیزی کار میکردی، تیکت لزلی باید در اولویت انجام میشد.” – بن نیوبون، تحلیلگر ارشد داده سابق
این اولین بار نیست که واکنش منفی به بازی به گردن دیگران انداخته میشود و نشاندهنده تنشهای داخلی در استودیوی Build a Rocket Boy است.