انتقاد طراح مراحل هیلو از تغییرات بازی Halo: Campaign Evolved
جیمی گریزمِر، طراح سابق هیلو، از تغییرات ایجاد شده در نسخه بازسازی شده بازی از جمله اضافه شدن قابلیت دویدن و تغییرات سطح The Silent Cartographer انتقاد کرد.

انتقادات جیمی گریزمِر از تغییرات هیلو
طراح مراحل اصلی سری Halo، جیمی گریزمِر، نسبت به تغییرات انجام شده در بازی Halo: Campaign Evolved واکنش منفی نشان داده است. او که در ساخت سه نسخه اول این فرانچایز نقش داشته، معتقد است برخی تغییرات باعث از بین رفتن روح اصلی بازی شدهاند.
- انتقاد از تغییرات مرحله The Silent Cartographer: گریزمِر اشاره کرد که قرار نبود بازیکنان بتوانند وارهاگ را برای مقابله با هانترها استفاده کنند
- اضافه شدن درخت در WooHoo Jump: این تغییر باعث ناراحتی طراح اصلی شده است
- قابلیت دویدن (Sprint): گریزمِر این اضافه شدن را نشانهای از "نبود دیدگاه مشخص در طراحی" میداند
"قرار نبود بتوانید وارهاگ را برای از بین بردن هانترها روی مسیر ببرید. بهطور عمدی صخرههایی قرار دادم تا مجبور شوید روی پا با آنها روبرو شوید"
"اینکه دویدن بهعنوان یک گزینه است، بزرگترین نشانه برای نبود دیدگاه مشخص در طراحی است"
این بازی که با Unreal Engine 5 در حال توسعه است، برای سال ۲۰۲۶ برنامهریزی شده و روی پلیاستیشن ۵، ایکسباکس و پیسی منتشر خواهد شد.
