هیدئو کوجیما: بازی Death Stranding درباره ارتباط آزاد است نه خشونت
خالق بازی Death Stranding اعلام کرد این بازی درباره ارتباطات غیرخشونتآمیز است و جزئیات شخصیت محبوب قسمت دوم را فاش کرد. بازی در استرالیا پساآخرالزمانی اتفاق میافتد.

Death Stranding 2: ارتباطات انسانی در جهان پساآخرالزمان
هیدئو کوجیما، خالق بازی Death Stranding، در جشنواره لوکا کامیکس اند گیمز تأکید کرد که این بازی درباره ارتباط آزاد و غیرخشونتآمیز بین انسانهاست نه رقابت و تیراندازی. ایده بازی در دوران همهگیری شکل گرفت زمانی که کوجیما دوباره به مفهوم ارتباط فکر میکرد. او توضیح داد که اینترنت قرار بود پیوندی مثبت ایجاد کند اما شبکههای اجتماعی مسیر دیگری رفتند.
- داستان جدید یازده ماه پس از قسمت قبلی روایت میشود
- بازیکنان کنترل سم بریجز (نورمن ریداس) را در استرالیا پساآخرالزمانی بر عهده دارند
- هدف اتصال بازماندگان و اجتماعات به شبکه Chiral است
- کوجیما چالشهای ساخت دنباله را حفظ بخشهای محبوب نسخه اول عنوان کرد
- همکاری با آهنگسازانی مانند Woodkid و لودویگ فورسل برای موسیقی بازی
کوجیما: "Death Stranding درباره نوعی ارتباط آزاد و غیرخشونتآمیز است نه رقابت و تیراندازی"
یوجی شینکاوا: "همیشه ایدههای اولیه از کوجیما میآید و همین الهام باعث طراحیها میشود"
کوجیما شخصیت Fragile با بازی لئا سیدو را به عنوان شخصیت محبوب خود در DS2 معرفی کرد و透露 کرد از فناوریهای پیشرفتهتری برای طبیعیتر شدن این شخصیت استفاده شده است.
