اسکوئر انیکس گسترش فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی
شرکت اسکوئر انیکس قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۷ استفاده از فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی در توسعه بازیها را گسترش دهد. این طرح شامل خودکارسازی ۷۰ درصد فعالیتهای تضمین کیفیت و رفع خطا است.

برنامه گسترش هوش مصنوعی در اسکوئر انیکس
شرکت اسکوئر انیکس در قالب برنامه میانمدت خود که بخشی از طرح «ریبوت سه ساله» است، اعلام کرده قصد دارد استفاده از فناوریهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در عملیات توسعه بازیهای خود گسترش دهد. این برنامه شامل همکاری با آزمایشگاه Matsuo-Iwasawa در دانشگاه توکیو برای انجام تحقیقات مشترک است. هدف اصلی این همکاری، خودکارسازی ۷۰ درصد از فعالیتهای مربوط به تضمین کیفیت و رفع خطا در توسعه بازیها تا پایان سال ۲۰۲۷ میلادی است. برای اجرای این طرح، تیمی متشکل از بیش از ۱۰ مهندس از این آزمایشگاه و گروه اسکوئر انیکس همکاری خواهند کرد.
- تمرکز بر افزایش کارایی عملیات تضمین کیفیت با بهرهگیری از فناوریهای خودکارسازی
- برگزاری مسابقهای در سطح کل شرکت با محوریت هوش مصنوعی برای تبدیل ایدههای برگزیده به پروژههای واقعی
- سادهسازی بیشتر روند تولید بازیها و حرکت از تمرکز بر تعداد انتشارها به سمت کیفیت
- هدفگذاری برای عرضه پایدار عناوین بزرگ بر پایه مجموعههای اصلی تا پایان سال مالی ۲۰۲۷
- آغاز پروژههای توسعه برای عناوین موجود از مارس ۲۰۲۵ به منظور گسترش پایگاه هواداران
«هدف تحقیقات مشترک با آزمایشگاه ماتسوئو-ایواسوا خودکارسازی ۷۰ درصد از فعالیتهای مربوط به تضمین کیفیت و رفع خطا در توسعه بازیها تا پایان سال ۲۰۲۷ میلادی است.»
«گزارش اخیر تاکید کرده شرکت میخواهد از تمرکز بر تعداد انتشارها به سمت کیفیت حرکت کند.»
این برنامهها نشاندهنده عزم اسکوئر انیکس برای بهرهگیری از هوش مصنوعی در بهبود فرآیندهای توسعه و تضمین کیفیت بازیها است که در نهایت به عرضه منظم آثار بزرگ منجر خواهد شد.




