Destiny 2 نتوانسته انتظارات پلیاستیشن از بانجی را برآورده کند
گزارش مالی سونی نشان میدهد بازی Destiny 2 پس از خرید استودیو بانجی با ۳.۶ میلیارد دلار، نتوانسته به انتظارات فروش و مشارکت کاربران پاسخ دهد. مدیر مالی سونی تغییرات در فضای رقابتی را دلیل اصلی این افت عنوان کرده است.

عملکرد ضعیف Destiny 2 برای پلیاستیشن
گزارش مالی جدید سونی نشان میدهد بازی Destiny 2 پس از خرید استودیو Bungie با مبلغ ۳.۶ میلیارد دلار، نتوانسته انتظارات این شرکت را برآورده کند. بر اساس این گزارش، بخشی از افت سود بخش بازیهای سونی به دلیل «زیان کاهش ارزش داراییهای نامشهود و سایر داراییهای استودیو بانجی در ارتباط با Destiny 2» بوده است.
دلایل کاهش عملکرد
- تغییرات در فضای رقابتی بازیهای لایو سرویس
- عدم تحقق انتظارات فروش و مشارکت کاربران
- کاهش قابل توجه تعداد کاربران در ماههای اخیر
- کاهش پیشبینی درآمدی و کمارزشی داراییهای بانجی
لین تائو، مدیر مالی سونی: «در خصوص Destiny 2، بخشی از علت کاهش عملکرد به تغییرات در فضای رقابتی برمیگردد و میزان فروش و مشارکت کاربران مطابق انتظارات ما در زمان خرید Bungie نبوده است.»
تائو همچنین اشاره کرد: «بازیهای لایو سرویس سونی همچنان حدود ۴۰ درصد از درآمد نرمافزاری این شرکت را به خود اختصاص دادهاند.»
با وجود موفقیت بازیهایی مانند Helldivers 2 و MLB: The Show 25، چالشهای بازیهای لایو سرویس همچنان در صنعت بازی ادامه دارد. این گزارش همچنین از فروش ۸۴.۲ میلیون دستگاه PlayStation 5 و فروش ۳.۳ میلیون نسخهای بازی Ghost of Yotei در ماه نخست خبر داده است.
