پاسخ استودیو تریآرک به نگرانیهای SBMM در Black Ops 7
استودیو تریآرک با انتشار بیانیهای رسمی تلاش کرده است ابهامات مربوط به سیستم تطبیق مهارتی (SBMM) در بازی Call of Duty: Black Ops 7 را برطرف کند.

پاسخ تریآرک به بحثهای SBMM در Black Ops 7
استودیو تریآرک با انتشار بیانیهای رسمی تلاش کرده است نگرانیها و حواشی مرتبط با سیستم تطبیق مهارتی یا SBMM در بازی Call of Duty: Black Ops 7 را برطرف کند. سیستم SBMM برای سالها به یکی از داغترین بحثها در جامعه Call of Duty تبدیل شده و بسیاری از بازیکنان نسبت به رقابتی شدن بیش از حد مسابقات انتقاد داشتهاند. پیش از انتشار بازی Black Ops 7 اعلام شد که این عنوان قصد دارد استفاده از SBMM را کنار بگذارد و به این ترتیب امیدواری برای جلب دوباره اعتماد بازیکنان ایجاد شد.
- تریآرک اعلام کرد که "لیستهای Open Play با کمترین توجه به مهارت بازیکنان، لابیهای پایدار را ارائه میدهند"
- بخش Quick Play از سیستم Open Matchmaking بهره میبرد که در آن مهارت کمتر در نظر گرفته میشود
- مشکلات مربوط به Quick Play که باعث تغییر انتخاب بازیکنان میشد برطرف شده است
- بخش چندنفره بازی با استقبال خوبی مواجه شده و نقشهها و مدهای بازی مورد توجه قرار گرفتهاند
- تجربه زامبی بازی با نظرات مثبتی روبهرو بوده، هرچند برخی هنوز راضی نشدهاند
"لیستهای Open Play در Black Ops 7 با کمترین توجه به مهارت بازیکنان، لابیهای پایدار را ارائه میدهند."
"تریآرک تاکید کرده به این رویکرد متعهد است و مشکلات مربوط به Quick Play را برطرف کرده است."
با توجه به اینکه این بازی بهصورت لایو سرویس منتشر شده، بهروزرسانیهای متعدد در آینده ادامه پیدا میکند و آپدیت بعدی با اضافه شدن نقشه Nuketown ارائه خواهد شد.


