نینتندو پاسخ رسمی به مشکلات داکهای شخص ثالث پس از بهروزرسانی نسخه ۲۱.۰.۰
نینتندو اعلام کرد هیچ برنامهای برای ایجاد مشکل در داکهای متفرقه قانونی ندارد. مشکلات گزارش شده پس از بهروزرسانی نسخه ۲۱.۰.۰ عمدی نبوده و مربوط به تشخیص سیگنال صوتی-تصویری است.

شرکت نینتندو در پاسخ به گزارشهای کاربران درباره مشکلات داکهای متفرقه پس از بهروزرسانی نسخه ۲۱.۰.۰ برای کنسول سوییچ ۲، طی بیانیهای رسمی اعلام کرد که هیچ قصدی برای ایجاد اختلال در عملکرد داکهای شخص ثالث قانونیساز ندارد. به گفته نینتندو، سیستم کنسول پس از تشخیص اتصال به داک، سیگنال صوتی و تصویری ارسال میکند که این فرآیند برای داکهای اصلی و متفرقه یکسان است.
جزئیات بیانیه نینتندو
- سیستم تشخیص: سوییچ ۲ پس از اتصال به داک سیگنال صوتی-تصویری ارسال میکند
- داکهای قانونی: هیچ محدودیتی برای داکهای متفرقه قانونی وجود ندارد
- علت مشکلات: مشکلات گزارش شده عمدی نبوده و احتمالاً مربوط به سازگاری است
نینتندو تأکید کرد: «هیچ قصدی برای ایجاد مشکل، اختلال یا غیرقابل استفاده کردن داکهای متفرقهای که به صورت قانونی ساخته شدهاند وجود ندارد.»
علت گرایش به داکهای متفرقه
- قیمت بالا: داک رسمی در بریتانیا ۹۲/۹۹ پوند قیمت دارد
- کاربری چندمنظوره: نیاز کاربران به استفاده در مکانهای مختلف
- صرفهجویی اقتصادی: قیمت پایینتر داکهای متفرقه
فعالیتهای جانبی نینتندو
- پروژههای سینمایی: ساخت فیلمهای Super Mario Galaxy و The Legend of Zelda
- توسعه نرمافزار: بهروزرسانیهای مستمر برای بهبود عملکرد کنسول
در نهایت، نینتندو اطمینان داد که اگر کاربران پس از بهروزرسانی با مشکلاتی در اتصال داکهای متفرقه مواجه شدهاند، این موضوع عمدی نبوده و شرکت در پی رفع این مشکلات است.


