مستند ساخت و توسعه بازی ARC Raiders توسط Noclip منتشر شد
مستند جدیدی از پشتصحنه ساخت بازی ARC Raiders توسط Embark Studio منتشر شد که در آن استفان استرندبرگ به توضیح روند توسعه و ایدهپردازیهای ابتدایی این پروژه پرداخته است.

مستند ساخت ARC Raiders توسط Noclip
مستند جدیدی از پشتصحنه ساخت بازی ARC Raiders توسط Embark Studio و Noclip منتشر شد. در قسمت نخست این مستند، «استفان استرندبرگ» به عنوان کارگردان خلاقیت به توضیح درباره روند توسعه و ایدهپردازیهای ابتدایی این پروژه پرداخت. او تأکید کرد که تیم خیلی زود موتور Unreal را انتخاب کرد و همزمان تکنولوژیهای اختصاصی خود را توسعه داد.
منابع الهام و ایدهپردازی
استرندبرگ درباره ترکیب ایدهها گفت:
“خیلی زود متوجه شدیم که باید مفهوم سفر فضایی را به عنوان یکی از عناصر اصلی ARC Raiders انتخاب کنیم.”
با این حال، تمرکز اصلی تیم بر موضوعاتی مانند بحران اکولوژیکی، ظهور هوش مصنوعی و تضاد انسان و ماشین قرار گرفت:
“در میانه بررسی مفاهیم مختلف، ایده قرار دادن بازیکن به عنوان یک انسان کوچک در جهانی وسیع با ماشینهای عظیم برای ما بسیار جذاب بود.”
- بازی در ابتدا تلاقی بین Shadow of the Colossus، Left 4 Dead و PUBG محسوب میشد
- بخش عمده سال اول صرف ساخت ابزارهای مناسب برای آزمون و خطا شد
- تمرکز اصلی بر جذابیت مکانیکهای پایه و تجربه مبارزه با ماشینها بود
چالشهای توسعه
پاتریک سودرلند، موسس و مدیرعامل استودیو، درباره چالشهای توسعه نخستین سال بازی صحبت کرد. استرندبرگ نیز تأکید کرد که در آن زمان تیم فقط روی حس اصلی نبرد با ماشینها تمرکز داشت و به ساختار کلی یا اقتصاد بازی فکر نمیکرد. هر بازی باید مرحلهای را طی کند که مکانیکهای ثانیه به ثانیه آن سرگرمکننده باشد.



