استودیوی Splash Damage تعدیل نیروی گسترده خود را آغاز کرد
استودیوی بازیسازی Splash Damage فرآیند تعدیل نیروی گستردهای را آغاز کرده که بر تمام بخشها تأثیر میگذارد. این اقدام آینده پروژه بازی AAA به نام Astrid را که با همکاری اینفلوئنسرهای شناخته شده در حال توسعه بود، تحت الشعاع قرار داده است.

تعدیل نیروی گسترده در استودیوی Splash Damage
استودیوی بازیسازی Splash Damage که با ساخت بازی Dirty Bomb به شهرت رسیده، از تاریخ ۵ آذر ۱۴۰۴ فرآیند مشاوره برای تعدیل نیرو در سراسر مجموعه را آغاز کرده است. این خبر در صفحه لینکدین استودیو منتشر شد و نشان میدهد که تمام کارمندان در بخشهای مختلف تحت تأثیر این تعدیلها قرار میگیرند. این اقدام پس از آن صورت گرفت که اوایل امسال و با لغو بازی آنلاین Transformers، دور اول تعدیل نیرو در این شرکت انجام شده بود.
- استودیو که از سال ۲۰۰۱ فعالیت میکند در پروژههایی مانند Gears 5 و Gears Tactics هم مشارکت داشته است
- تعداد دقیق افرادی که کار خود را از دست خواهند داد هنوز مشخص نیست
- آینده پروژه Astrid، بازی AAA که با مشارکت اینفلوئنسرهای Shroud و Sacriel در دست ساخت بود، در هالهای از ابهام قرار دارد
- آخرین بازی اختصاصی این استودیو Outcasters بود که در سال ۲۰۲۰ منتشر شد
- پروژه Astrid قرار بود یک شوتر بقا در کلاس AAA با تمرکز بر گانپلی حرفهای باشد
شراود این پروژه را "بازی رویایی خود" توصیف کرده بود
در حال حاضر هیچ یک از این دو اینفلوئنسر نسبت به خبر تعدیل نیرو و وضعیت پروژه واکنشی نشان ندادهاند. این خبر در شرایطی منتشر میشود که پروژه ناموفق دیگری با نام Spectre Divide هم به تازگی به پایان رسیده است.




