بخش گسترده توسعه بازی Let It Die: Inferno با هوش مصنوعی صورت گرفته است
ناشر بازی Let It Die: Inferno اعلام کرد بخش قابل توجهی از عناصر بازی شامل صداها، موسیقی و گرافیک با هوش مصنوعی تولید شده است. این رویکرد جدید بحثهایی درباره ارزش بازیهای با محتوای هوش مصنوعی ایجاد کرده است.

استفاده گسترده از هوش مصنوعی در توسعه Let It Die: Inferno
شرکت GungHo Interactive در اطلاعیهای رسمی اعلام کرده است که بخش قابل توجهی از محتوای بازی Let It Die: Inferno با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده است. این محتواها شامل صداهای داخل بازی، موسیقی و حتی عناصر گرافیکی مختلف هستند که پس از تولید توسط هوش مصنوعی، توسط تیم انسانی ویرایش و اصلاح شدهاند.
- تکسچرهای تابلوهای پسزمینه
- تصویرسازی صفحات رکورد
- ویدیوهای InfoCast
- بخشی از موسیقی و صداهای بازی
"بر اساس قوانین جدید استیم، همه سازندگان موظف هستند در صورت استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوای بازی، این موضوع را به صورت شفاف اعلام کنند."
"ناشر ژاپنی Super Trick گفته که جز بخشهایی که توسط تیم آنها ویرایش شده، باقی بخشها صرفا با هوش مصنوعی تولید شده است."
این رویکرد جدید بحثهای گستردهای را در جامعه گیمرها درباره ارزش پرداخت برای بازیهایی با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ایجاد کرده و آینده صنعت بازیسازی را تحت تاثیر قرار داده است.



