هزینه یک میلیون دلاری تریلرهای سه دقیقهای در مراسم The Game Awards
گزارش جدید نشان میدهد نمایش تریلر بازیها در مراسم Game Awards برای توسعهدهندگان تا یک میلیون دلار هزینه دارد. این مبلغ تقریباً دو برابر هزینه رویداد Opening Night Live است.

هزینههای سرسامآور تبلیغات در مراسم بازی
بر اساس گزارشهای منتشر شده، نمایش تریلر بازیها در مراسم سالانه The Game Awards میتواند برای توسعهدهندگان تا یک میلیون دلار هزینه داشته باشد. این اطلاعات از طریق دو منبع ناشناس به کوتاکو گزارش شده و نشان میدهد پخش یک تریلر سه دقیقهای در این مراسم که با اجرای “جف کیلی” برگزار میشود، اکنون به این رقم رسیده است.
- هزینه تریلر سه دقیقهای در Game Awards: یک میلیون دلار
- هزینه مشابه در Opening Night Live: پانصد هزار دلار
- تریلر سی ثانیهای در Game Awards: حدود سیصد هزار دلار
- تریلر یک دقیقهای: حدود چهارصد و بیست هزار دلار
“جف کیلی گاهی اوقات جایگاههایی را به صورت رایگان برای رونماییهای بزرگ و برخی بازیهای مستقل اختصاص میدهد.” “ارزیابی نهایی قیمت چنین تبلیغاتی تا زمانی که منابع بیشتری درباره جزییات صحبت نکنند دشوار خواهد بود.”
با توجه به اینکه مراسم Game Awards در سال گذشته ۱۴ میلیون بازدید در یوتیوب داشته، ارزش این سرمایهگذاری تبلیغاتی همچنان مورد بحث است.




