تأیید تئوری قدیمی طرفداران سایبرپانک ۲۰۷۷ توسط نویسنده بازی
نویسنده اصلی بازی Cyberpunk 2077 تأیید کرد که تیم سازنده از ابتدا شهر Night City را به عنوان ضدقهرمان اصلی طراحی کردهاند. این موضوع نظریه قدیمی طرفداران را اثبات میکند.

تأیید تئوری ضدقهرمان بودن Night City
نویسنده اصلی بازی Cyberpunk 2077 در گفتگو با GamesRadar+ تأیید کرده که تیم سازنده در مرحله پیشتولید به این نتیجه رسیده بودند که شهر Night City نقش اصلی ضدقهرمان را ایفا خواهد کرد. این اعلامیه یکی از نظریههای قدیمی طرفداران بازی را که مدتها درباره نقش محوری شهر در داستان مطرح میکردند، به طور رسمی تأیید میکند.
- شهر به عنوان شخصیت اصلی: توماش مارچوکا توضیح داد که خیلی زود در جریان پیشتولید مشخص شد شهر قرار است نقش اصلی را در تقابل با دیگر شخصیتها ایفا کند
- درک سریط بازیکنان: برخی بازیکنان به سرعت متوجه این موضوع شدند که Night City موجودیتی زنده و آگاه است
- تعادل عناصر: ایگور سارزینسکی کارگردان سینمایی اشاره کرد جذابیت جهان بازی در تعادل بین عناصر انسانی و خشونت نهفته است
«همه چیز بازیکن را وادار میکند چه به شکل واقعی چه به شکل احساسی زره بپوشد و برای بقا بجنگد. نایت سیتی درست در مرز میان زیبایی و خونریزی قرار دارد»
شهر Night City همیشه به عنوان موجودیتی معرفی شده که بزرگترین رویاها را به مردم میفروشد اما بهای سنگینی برای آن طلب میکند. این تأییدیه نشان میدهد که طراحی شهر از ابتدا با این نگاه انجام شده که بازیکن همیشه در تقابل با محیط شهری باشد و احساس یکنواختی نکند.




