چرا Tomb Raider: Catalyst نقطه عطف تازهای برای فرنچایز توم ریدر است؟
کریستال داینامیکس با بازی Tomb Raider: Catalyst فصل جدیدی از ماجراجوییهای لارا کرافت را آغاز میکند. این بازی که با آنریل انجین ۵ توسعه یافته، وعده بزرگترین نقشه تاریخ مجموعه و مقبرههای پیچیدهتر را میدهد.

Tomb Raider: Catalyst: فصل جدید ماجراجوییهای لارا کرافت
بازی Tomb Raider: Catalyst که توسط کریستال داینامیکس توسعه مییابد، به عنوان نقطه عطف تازهای برای فرنچایز توم ریدر معرفی شده است. این بازی که پس از حدود هفت سال انتظار برای یک نسخه کاملاً جدید معرفی شده، قرار است فصل کاملاً تازهای در تاریخ این فرنچایز باشد. برخلاف بازی Tomb Raider: Legacy of Atlantis که بازآفرینی اولین ماجراجویی لارا کرافت است، Catalyst یک شروع تازه محسوب میشود.
- خطیتر شدن ساختار بازی با تمرکز بالا روی روایت داستانی
- بزرگترین نقشه تاریخ مجموعه همراه با مقبرههای پیچیدهتر
- داستان مستقل که نیاز به آشنایی با نسخههای قبلی ندارد
- استفاده از آنریل انجین ۵ برای ارتقای کیفیت بصری و طراحی محیطها
- صداپیشگی لارا کرافت توسط الیکس ویلتون ریگن
ویل کرسلِیک، کاردارن بازی: "Catalyst یک شروع تازه برای Tomb Raider محسوب میشود و ما با لارا کرافتی باتجربهتر طرف هستیم."
اسکات ایموس، رئیس استودیو: "با Tomb Raider: Catalyst، در حال ساخت گستردهترین و نوآورانهترین نسخه توم ریدر تا امروز هستیم."
با توجه به ترکیب تجربه کریستال داینامیکس در ماجراجوییهای داستانمحور و پشتیبانی Amazon Game Studios، این بازی potencial دارد تا تعریف تازهای از توم ریدر مدرن ارائه دهد و این فرنچایز را دوباره به مرکز توجه بازگرداند.




