حتی پلیاستیشن و ایکسباکس از مجسمه بازی Divinity اطلاع نداشتند
طبق گفته مدیرعامل Larian Studios، مجسمه مرموز بازی Divinity در The Game Awards آنقدر محرمانه بود که حتی پلتفرمهای اصلی مانند پلیاستیشن و ایکسباکس نیز از هدف آن بیاطلاع بودند.

رونمایی محرمانه Divinity در The Game Awards
طبق گفته «سوِن وینکه» مدیرعامل و بنیانگذار Larian Studios، مجسمه مرموز بازی Divinity در مراسم The Game Awards بهقدری محرمانه نگهداشته شده بود که حتی شرکتهای صاحب پلتفرمهای اصلی مانند پلیاستیشن و ایکسباکس نیز از هدف آن اطلاعی نداشتند. این مجسمه برای معرفی بازی جدیدی از مجموعه Divinity طراحی شده بود و محرمانگی آن به حدی بود که پلتفرمها تا زمان رونمایی در مراسم چیزی نمیدانستند.
- وینکه تأکید کرد که هنوز مذاکرهای با پلتفرمها درباره انتشار بازی جدید انجام نشده بود
- اطلاعات ثبت علامت تجاری قبل از مراسم فاش شد و برخی مخاطبان را آگاه کرد
- بازی جدید ششمین قسمت اصلی مجموعه Divinity محسوب میشود
- آخرین قسمت این مجموعه در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود
- Larian Studios پس از موفقیت Baldur’s Gate 3 به سراغ پروژه جدید رفته است
«پلتفرمها تازه متوجه شدند و همین موضوع باعث شد رونمایی برای آنها هم جذاب باشد»
«قصد داشتیم این پروژه کاملاً مخفی بماند اما متأسفانه اطلاعات مربوط به ثبت علامت تجاری فاش شد»
این رونمایی نشاندهنده تعهد Larian Studios به ایجاد هیجان و غافلگیری برای جامعه بازیسازی است، در حالی که استودیو به مسیر خلاقانه خود پس از موفقیت بزرگ Baldur’s Gate 3 ادامه میدهد.




