سازندگان بازی Dispatch از فشار کاری در روند توسعه بازی سخن گفتند
تیم سازنده بازی Dispatch درباره چالشهای توسعه و همکاری نفسگیر با آرون پال، صداپیشه شخصیت اصلی صحبت کردند. این بازی در سال ۲۰۲۵ موفقیتهای قابل توجهی کسب کرد.

چالشهای توسعه بازی Dispatch
تیم سازنده بازی Dispatch در مصاحبهای از فشار کاری شدید و روند طاقتفرسای توسعه این بازی صحبت کردند. کارگردان بخش داستانی پیر شورت اعلام کرد که کار واقعاً نفسگیر بود و نگرانی زیادی درباره ادامه همکاری با آرون پال وجود داشت. بازی Dispatch که در سال ۲۰۲۵ به یکی از موفقترین و تحسینشدهترین آثار تبدیل شد، حتی نامزدی دریافت جایزه Game Award را نیز در کارنامه خود دارد.
- روند ضبط دیالوگها با آرون پال بسیار طولانی و چالشبرانگیز بود
- آرون پال که نقش شخصیت اصلی «رابرت رابرتسون» را صداگذاری کرد، طی دو سال بارها فراخوانده شد
- نیک هرمان، کارگردان بازی معتقد است اگر آرون پال از حجم کار مطلع بود، قطعاً همکاری نمیکرد
- سابقه آرون پال در دوبله انیمیشنهایی مانند Invincible و BoJack Horseman به او کمک کرد
- تصور بازی Dispatch بدون صدای آرون پال امکانپذیر نیست
پیر شورت: "کار واقعا نفسگیر بود و نگران بودیم آرون پال دیگر سراغ ما نیاید. زمان زیادی صرف شد و روند ضبط دیالوگها مثل شکنجه قطرهای آب بود."
آرون پال: "بعد از هشت هفته که با او تماس نداشتیم، تماس میگرفتیم و میگفتیم: سلام، چهار ساعت ضبط خواهیم داشت. واکنش او چنین بود: فکر کردم کارم تمام شده!"
اگرچه فصل دوم هنوز به طور رسمی تأیید نشده، اما سازندگان اعلام کردند به زودی اخبار جدیدی منتشر خواهد شد و آرون پال نیز علاقهمند به ادامه همکاری است.

